lördag 7 september 2013

Öppen trädgård lite i smyg.



Min man Timo är med i konstrundan i år igen och eftersom han har utställning i uterummet vårt så blir det öppen trädgård i smyg då besökarna måste gå genom trädgården för att slippa dit. 

Det känns väl lite stressigt men ändå ok i år. 
Mycket ofärdigt, på gång och under reparation. Men ändå just den trädgård som vi lever i och min alldeles egna källa till inre ro i skapandets meditation. 







Älskade råddiga trädgård! 

Konstrundan fortsätter i morgon mellan 12-18.. Kika in om du har vägarna förbi Jakobstad. Vi bor på videvägen 3. 
Välkomna! 

3 kommentarer:

  1. Bra att du länkade hit. Nu får jag följa din trädgård på bloggen också :)

    /Kitty

    SvaraRadera
  2. Ja men det behöver inte vara perfekt, tror nästan att det stressar mera att se sånt som är superprydligt, man tänker oj nej.. måste det vara såhär städat..Viktigast är själva stämningen i en trädgård, en plats där ägarna trivs..

    SvaraRadera
  3. Skønne havebilleder du viser. Det med buen kan jeg rigtig godt lide, man får lyst til at være der.Tak for de fine kommentarer på min side.- og min have er slet ikke perfekt-det er derfor jeg er så glad for den!
    God Weekend!
    JetteMajken

    SvaraRadera