tisdag 25 januari 2011

lite färg

Var in via Plantagen påvägen hem från mina föräldrar
och köpte några primula i glada färger.
Satte dem i en nätkorg som jag köpte på rean för nån månad sedan
och inte har använt nått ännu. I med lite gammalt presentpapper
för att dölja krukorna och brickan de står på och.
Ville ha något annat i också så jag tog en variegerad murgröna och
ett krukväxt som jag inte har någon aning om vad den heter
men fin e den med sina långa smala blad..
Fint blev det och jag gillar färgklicken som verkligen behövs nu!
Tyvärr är det så mörkt ute så alla bilder blir gula..

Nu ska jag fortsätta läsa trädgårdslitteratur..växtkomposition på dagens agenda! :)

Må bra!
Kram Sandra

1 kommentar:

  1. Det var verkligen en färgklick som heter duga:)) Jätte fint blev det. Ha det gott/Monne

    SvaraRadera