torsdag 16 december 2010

vita



Hej hej!
Jag är förälskad i vita blommor!
De är så rena och oskyldigt vackra..
tillräckligt diskreta och aldeles underbara! :)

Julklapps inköpen e snart klara, mina far- och mor föräldrar kvar och någras barn..sen e de klart!
bara en vecka till julafton, ojoj vad tiden går snabbt!
Vi har in julgranen sen flera dagar och pepparkakor och glögg avnjuts mest varje kväll :)

Som vanligt firar vi julen hos mina föräldrar, med mina syskon med respektive och mormor och morfar..
Timo medverkar i en julkalender i år så hans lucka ska öppnas den 22.12 kl 18-19 här i jakobstad...efter de åker vi troligen iväg söderut...
ifall ni vill kika in på jelkalendern hittar ni den här; Produforum/Öt´s Julkalender 2010

Ni får ha lite tålamod med mig, jag hinner inte riktigt med bloggen för tillfället alls, har varit så nu en ganska lång tid. Men jag ska försöka skärpa mig!

Ha en fin kväll!
kram sandra




2 kommentarer:

  1. Vita blommor står mig särskilt nära också:) Vad roligt för Rasmus att vara med i en julkalender;) Hoppas du får en fin jul och att du inte stressar för mycket KRAM/Monne

    SvaraRadera
  2. Låter som att du har fullt upp, stressigt och mysigt på en och samma gång. Fortsätt att njua och ha det bra.

    Kram

    ANKAN

    SvaraRadera