söndag 19 december 2010

loppis fynd

Fjärde Advent startades med ett loppis besök med familjen och min vän Ninna!
Hittade lite smått och gott, några skålar, krukor och ett tyg som jag ska sy nya kuddfodral av kanske redan ikväll.
Hittade även denna pärm med massvis av underbar info, fina bilder och massa massa tips på vad man kan göra själv för att må bättre, utan en massa "vanliga" läkemedel. Me Like! :)
Naturlig Hälsa - just vad jag behöver!



Den innehåller massor av info, men jag läste just registret och det fattas även väldigt mycket, men jag e nöjd ändå. Den kostade inte så mycket heller så jag e bara glad för de som finns.

Funderar på att baka en kaka ikväll med Rasmus, en mjuk pepparkaka..borde orka iväg till affären först och inhandla ingredienser. Är dock inte så ivrig på att se på stressat folk ikväll..hmm..

Nåväl, kuddfodralen kanske jag får sydda ikväll :)

Ha en skön fjärde advent alla!

7 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har!!

    Tack för kommentaren hos mig! :) Vet du vad, jag köpte också tyg (gardiner) på loppis för att sy kuddfodral av :) Men sen fick jag se det där tyget på Åhléns....

    Åh, den där pärmen verkar verkligen va ett fynd! Vi prenumererar på tidningen Land. i senaste numret fanns en hel lista med internetsidor till olika gröna företag som säljer olika hälsoprodukter/salvor m.m.... Har ännu inte varit inne på sidorna, men tycker helt klart det verkar intressant!

    Ha en fin vecka!
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Så kul att få tips på bra naturläkemedel:) Hoppas att du får sy dina kuddfodral i kväll:)) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt fynd! Det är sååå kul med loppis!
    Ha en fin dag! / Irene

    SvaraRadera
  4. Vilket fynd! Jag är lite frälst när det gäller naturläkemedel och roligast är det om man kan odla det själv.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Bra att den är i mapp-format, du kan ju addera egna visdomar dit :)

    SvaraRadera
  6. Hej Sandra! Tittar in för att önska dig och de dina en riktigt God Jul!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  7. Hej Sandra!
    Vill önska dig en gor fortsättning på julhelgen!
    Vilket fint loppisfynd, ibland har man tur :=)

    SvaraRadera