torsdag 3 juni 2010

flytt

Idag regnar det i skurar här. Passade på att flytta lite växter medans det höll upp. Har en rabatt som fungerar som mellanlandning tills jag har den rätta platsen till växterna. Idag flyttade jag ca 25 gullvivor till entren. Saknar nästan helt vårblommning där för tillfället och jag behöver lite mera marktäckare. Dom fyllde ut riktigt bra. Hann precis vattna ordentligt färdig tills nästa regnskur kom..så nu e dom troligen riktigt genomblöta :)


Annars, vi hade inbrott här i fredags natt och våran dator blev stulen. så alla bilder som har blivit tagna de senaste två åren är nu borta :( nu börjar jag verkligen förstå meningen med att bränna bilderna på skivor och ha dem på många ställen ifall någor händer..men de e försent att vara efterklok :(

Är nu tyvärr utan bilder att ladda upp för en stund..men kanske får det fixat tills i morgon...hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar