måndag 3 maj 2010

Om

OM man hade en man som var lika trädgårdsintresserad som en själv skulle ju allt gå så mycket lättare..om han ens skulle bry sig de minsta skulle jag förståss vara glad..ännu mera om han skulle orka gräva med mig..shit va de e tungt att gräva..e visst lite i oform efter en lång vinter på soffan ;)

Men jag gräver och ränsar vidare..och hoppas jag får det klart före midsommar ;) eller iallfall i ÅR! Entrén e iallafall på G nu..jag ränsarm gräver och ränsar ännu mera och e faktist ganska nöjd med vad jag ådstadkommit.

Ja, och igår byggde vi lekstuga till Rasmus, den blev inte riktigt klar men på god väg. :) ska måla knutbrädor osv tills nästa gång mamma och pappa kommer hit och gör den klar, sen ska den bara målas och inredas så får lilleman ett andeles eget hus!
Det tog annars lite mera 'n 6 timmar som pappa hade räknat med, vi jobbade i över 11 timmar och fick som sagt den inte ens klar..mycket jobb med en lekstuga ;)

1 kommentar: