torsdag 25 mars 2010

Födelsedag

Jag fyllde år igår, hela 25 år gammal blev jag..hoh hoh...

firade genom att äta tårta från morgonen (maken bakade sin livs första tårta) och sen fick jag finfina rosa gummistövlar av pojken :)

resten av dagen gick i jobbets tecken, dvs. loppis hela jobbdagen! precis vad jag behövde!

några vänner var över på kaffe och tårta på kvällen..helt mysig dag för en gångs skull och nära och kära börjar lära sig vad jag önskar mig i present också :)

hela gårdagen gick i solens tecken och jag började nästa tro att våren var påväg. Men tyvärr hade jag visst fel - igen.
Denna dag har varit gråmulen och nu snöar det igen :( sur blir man!
Jag som hade tänkt köpa vårlökar och ha i krukor ute tills helgen när det blir fest här. men icke.



de rosa stövlarna och pingstliljor som jag fick av familjen :)
Rostig örtagårds skylt fick jag av min kära vän Fia och "min egen trädgårdsbok" av mamma och pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar